Jeden z najbardziej cenionych ludzi polskiej reklamy. Szlify zbierał w agencjach McCann, Young&Rubicam, Oglivy, obecnie pracuje w 180 heartbeats + JUNG v MATT. Trofeami, które zdobył na konkursach branżowych można by zapełnić kilka półek (m.in. Cannes Lions, Golden Drum, Webby, Promax BDA, KTR, Effie).
Wymyśla i przeprowadza kreatywne kampanie, ale na tym nie kończy się jego działalność, bo to prawdziwy człowiek renesansu. Projektuje graficznie, ze szczególnym naciskiem na liternictwo. W 180hb+JVM jest dyrektorem kreatywnym i pracuje dla takich brandów, jak Nike (przyjrzyjcie się pudełku, w którym przychodzą do Was buty z nike.com), Pernod Ricard czy Burger King. W ostatnim czasie przygotował też oprawę wizualną i współprojektował kolekcję Prosto i Vistuli. Miłośnikom okładek znany jest ze środowisk hip-hopowych.
Na tegorocznej wystawie Cover awArts możemy podziwiać trzy jego projekty – „Dare” Kamp!’u, „Hack3d by Gh05T 2.0” PRO8L3M-u i „Małomiasteczkowego” Dawida Podsiadły. Walczuk zgarnął pełną pulę, zwyciężając dwoma różnymi projektami w dwóch równoległych konkursach – na najlepszą okładkę i na najlepszą oprawę. Oparty na zdjęciach Jacka Kołodziejskiego „Małomiasteczkowy” był przeskokiem projektanta ze świata hip-hopu do mainstreamu. Zagrał według własnych zasad – postawił na projekt niepokorny, kontrowersyjny, ale niezwykle skuteczny. Doświadczenie wyniesione ze świata reklamy pozwoliło Walczukowi przeprowadzić chyba najgłośniejszą kampanię albumu muzycznego w historii polskiej fonografii. Spotkanie pozwoli bliżej poznać szczegóły tego fascynującego case study.